Zdravý životní styl není boj, tak se přestaňte rvát!

wellmed-tmagArticle

 

Hmmm, promiňte! Po kolikáté už začínáte se  zdravým životním stylem? Že jste se už X krát pokoušeli jíst zdravě, ale pokaždé jste nakonec skončili u vlašáku s rohlíkem?  Možná, že jste až moc velcí ranaři. Vždyť zdravý životní styl není boj a lze jej hravě zvládnout. Dnes vám dáme pár tipů, jak na to!

1. Nenechte se limitovat klasickou pšeničnou moukou!

Milujete pečené buchty a koláče a myslíte si, že to se zdravým životním stylem nemá nic společného? Ne v případě, že se vaše spíž za celou dobu setkala jen s klasickou pšeničnou moukou. Dejte jí vale nebo ji seznamte s jejími zdravějšími sestrami. Stejně dobré pečené dezerty můžete upéct i z mouky pohankové, mandlové, rýžové, bezlepkové...jsou stejně chutné, ale zdravější.

2. Nepřestávejte si oslazovat život

Se záměrem vynechat cukr ze svého jídelníčku mnozí přestanou pít i dříve velmi oblíbené čaje. Kdo to má srkat takové nesladké, že jo? Pro ty, kteří byli zvyklí dávat si klasický bílý cukr do všeho a na vše, doporučujeme mnohem zdravější přírodní sladidla, se kterými svůj na cukr zvyklý jazýček ošálíte snáz, než jste si mysleli.

3.Nepřestávejte mlsat

Pokud jste byli zvyklí svůj žal zalepit kouskem... dobře tak celou tabulkou čokolády, dortem se šlehačkou a kdoví čím ještě, nejspíš pro vás musí být těžké řídit se radami, které na vás chrlí jedna publikace o zdravém životním stylu za druhou. My říkáme - mlsat nepřestávejte, jen čokoládu a šlehačku častěji nahrazujte oříšky a semínky, sušeným ovocem a přírodními stoprocentními ovocnými šťávami. Ale samozřejmě uznáváme, že bolestivý rozchod žádná semínka nevyléčí...vidíme to tak na pořádně kalorický čokoládový dort a dvojitou porci hranolků.

4. Zajděte si do restaurace

Věděli jste, že snaha o zdravý životní styl často ztroskotá u plotny? Snaha nahradit běžně používanou rýži, těstoviny a brambory něčím zdravějším jako je amarant, bulgur, jáhly a další (tedy potravinami, se kterými se můžete setkat vůbec poprvé) nemusí dopadnout vždy dobře. Buď to přesolíte, nebo nedosolíte a výsledek je zcela neuspokojivý pro vaše oči i pro chuťové buňky.  Proto radíme si na tyto pro vás možná netradiční luštěniny a obilniny nejprve zajít do restaurace. Když si na nich v restauraci pochutnáte, budete mít motivaci si je i tak dobře připravit i doma.

5. Nakupujte chytře

Ke zdravému životnímu stylu patří i nakupování. Když pak na požadovanou zdravou surovinu nenarazíte ani v jednom ze tří obchodů, nejspíš svůj pokus o rizoto ze špaldového bulguru nebo černé čočky vzdáte. Proto nakupujte chytře u nás, kde všechny zdravé potraviny a další přísady máte na jednom místě - nejen pod značkou PURITAS, nýbrž i pod dalšími značkami, které  zaštiťují zdravý životní styl.  U nás nakoupíte vše s přehledem a bez nutnosti kdekoliv chodit.

Zdravý životní styl není boj, tak se přestaňte rvát!

Autor: e-shop Puritas©

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.