Neplodnost – problém těla i mysli

Neplodnost – problém těla i mysli

 

en, které řeší potíže s otěhotněním přibývá geometrickou řadou. Často odcházejí z ordinace lékaře se závěrem, že po tělesné stránce jsou naprosto v pořádku a otěhotnět mohou. Přesto se však nedaří…Proč?

Náš organismus je spojená nádoba těla a mysli. Pokud jedna část nefunguje správně, okamžitě se to odráží na té druhé.

Naše moderní společnost tlačí ženy velmi často do mužských rolí. Celkově žijeme život ve spěchu a stresu. Jednoho dne se prostě naše podvědomí rozhodně, že už toho má dost a nějak nás zastaví. Zastaví naše tělo, aby si mohlo odpočinout, načerpat energii. Tím zastavením mohou být bolesti kloubů, bolesti zad, ale třeba i to, že žena nemůže otěhotnět. V tu chvíli jí to donutí zastavit se ze svého běhu a začít přemýšlet, začít něco měnit…

Jaké emoce ovlivňují otěhotnění?

  • Mám strach a odpor k běhu života. Bojím se do tohoto světa přivést nový život
  • Mám strach z těhotenství, jak ovlivní moje tělo, moji postavu
  • Mám strach z porodu
  • Mám strach z potratu
  • Bude moje dítě zdravé?
  • Nevezme mi mateřství svobodu, koníčky a zájmy?
  • Uživím sebe a své dítě?

Jsou to vaše otázky a strachy? Podvědomí je velmi silné a emoce strachu také. Pokud žena žije trvale ve strachu a obavách, tak se tělo přizpůsobí jejímu myšlení a blokuje těhotenství. Vlastně ženu chrání, jelikož ona mu vysílá signály, že je v ohrožení…má totiž strach. Emoce strachu signalizuje pro tělo stav ohrožení. Ve stavu ohrožení není možné plodit a rodit děti. Tak to příroda zařídila.

Svým psychickým stavem však může neplodnost ovlivnit i muž. Pokud muž v hloubi duše o dítě nestojí, byť navenek říká pravý opak, může to mít vliv na jeho spermie. Stejně tak působí na spermie stres z extrémní touhy po dítěti.

Jak se svým tělem a myslí pracovat?

  • Vyjasněte si, jestli opravdu vy i váš partner dítě nyní chcete
  • Přijměte všechny strachy a obavy. Zkuste je přeměnit na pozitivní emoce třeba řízenou meditací
  • Napište si na papír všechny vaše myšlenky, které by mohly omezovat otěhotnění a pak je zkuste přeměnit na pozitivní.
  • Začněte se oblékat jako žena. Podporujte v sobě ženskost
  • Přestaňte dělat mužské sporty. Zajděte si na kurzy břišních tanců nebo hormonální jógy
  • Nechte se svým partnerem opečovávat a rozmazlovat
 

Přijměte své tělo, začněte jej milovat a připravovat na těhotenství. Jak?

  • Pijte bylinné čaje, které podpoří funkce vašich ženských pohlavních orgánů
  • Užívejte potravinové doplňky na podporu dozrávání pohlavních buněk
  • Doplňte do těla kyselinu listovou, selen, Omega 3 a jód
  • Uvolněte stres přírodní cestou. Dejte se do Pohody
  • Přestaňte pít alkohol a kouřit.
 

Tip na meditaci: Večer, když se uložíte ke spánku si složte své dlaně na váš podbřišek. Představte si, jak se pod vašimi dlaněmi vytváří malé, teplé, zlaté sluníčko, které prosvětluje celou vaší pánevní oblast a dělohu tak, aby se z ní stalo příjemné místo pro růst vašeho dítěte.