Proč u nás nemůžete platit na dobírku?

Chcete vědět, proč jsme u nás zrušili platbu za zboží dobírkou při jeho převzetí?

Jednoduše proto, že nás v poslední době trápilo větší množství nepřevzatých objednávek. Tak jsme si řekli dost. Nechceme být otroky "zákazníků", kteří svoji objednávku nemyslí vážně. Každá objednávka nás stojí čas, energii, peníze a zboží, které někde bez užitku cestuje i 14 dní. Tohle všechno rádi investujeme do zákazníků, kteří o zboží od nás opravdu stojí. Ne do těch, kteří se baví fiktivními nákupy, které neplánují převzít. Samozřejmě rozumíme tomu, že existuje malá skupinka lidí, kteří z nějakých důvodů nemůžou zaplatit předem (on-line kartou nebo bankovním převodem).

 

Pokud nastane situace, že zboží potřebujete a není možnost zaplatit je on-line kartou nebo bankovním převodem)j, nabízíme odloženou platbu přes službu TWISTO, kdy je splatnost 14 dní. Tato služba je pro zákazníky bezúročná.

 

Moc dobře si uvědomujeme, že někteří neradi platí za zboží předem, zvlášť v době, kdy nás všechna média varují před podvodnými e-shopy. Tomu naprosto rozumíme. I v tomto případě to snadno vyřeší odložená platba TWISTO. Kdybychom byli eshop, který to nemyslí poctivě, těžko bychom fungovali několik let již od roku 2013 . A protože chceme fungovat i nadále, nemůžeme si dovolit vyhazovat čas, energii a peníze nesprávným směrem. Jsme česká nezisková organizace bez zahraničního kapitálu nebo státních dotací. Tento e-shop slouží jako vedlejší hospodářská činnost na její podporu. 

 

Děkujeme všem zákazníkům, kteří s námi byli až doteď a jsou u nás spokojení. Věříme, že se jejich přízni budeme těšit i nadále a že pro nové zákazníky nebude zrušení dobírky překážkou. Nejsme zdaleka první, ani poslední eshop, který k tomuto kroku přistoupil.

 

Děkujeme za pochopení

Váš Puritas