Platim Pak

 

Nakupujte v e-shopu teď, zaplaťte do 30 dnů

Co je PlatímPak - Platební metoda v e-shopu od Equa bank.

  • První odložená platba poskytovaná bankou
  • Schvalování odložené platby do 60 vteřin
  • Prohlédněte a zkontrolujte vaše zboží teď a plaťte pak
  • Všechny informace máte neustále přehledně ve svém e-mailu

 

Proč to dává smysl - Nemusíte platit hned, platbu si odložte.

  • Odložená platba do 30 dnů bez navýšení – zdarma
  • Nákup v celkové hodnotě až do 25 000 Kč
  • Rychlý schvalovací proces bez potřeby osobních dokladů

 

Jak PlatímPak funguje - Je to jednoduché a využití služby vás nic nestojí.

  • Vyberte si platební metodu PlatímPak
  • Zadejte minimum údajů
  • Rychlé schvalování do desítek vteřin
  • My za vás zaplatíme e-shopu
  • Vy dostanete zboží, které si můžete prohlédnout a zkontrolovat
  • Zboží buď vrátíte, nebo nám ho zaplatíte (do 30 dnů)

 

Bezpečnost - Zabezpečení dat vyhovuje požadavkům bankovních institucí.

  • Vaše osobní údaje jsou chráněny podle bankovních standardů
  • Jsme banka s licencí a pod dohledem ČNB
  • Splňujeme extrémně vysoké standardy v oblasti IT a Data Security
  • Služba běží na našich serverech

 

Často kladené dotazy
Pokud nenajdete odpověď na svoji otázku níže, neváhejte nás kontaktovat na Klientském centru na telefonním čísle 222 010 222

 

Co je PlatímPak?
Je to odložená platba objednávky v e-shopu o 30 dnů. Platba je poskytovaná Equa bank.

 

Jaký je můj finanční limit na objednávku?
Můžete nakoupit zboží až do výše 25 000 Kč.

 

Kolikrát mohu PlatímPak využít jako klient Equa bank?
Jako klient Equa bank můžete PlatímPak využívat opakovaně bez omezení.

 

Kolikrát mohu PlatímPak využít, pokud nejsem klient Equa bank?
Pokud nejste klientem Equa bank, může využít PlatímPak nejvýše 10x během kalendářního roku v celkové částce nepřesahující limit 50 000 Kč a v jednu chvíli můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

 

Budete mě informovat, kdy a jak mám zaplatit objednávku?
Ano, ihned po schválení žádosti vám zašleme potvrzení a instrukce e-mailem.

 

Kde najdu přehled objednávek?
Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na Profil zákazníka najdete v potvrzovacím e-mailu a Smlouvě. Klienti Equa bank v internetovém bankovnictví pod záložkou „Půjčky a kontokorent / Odložené platby“.

 

Jaké jsou poplatky za platbu přes PlatímPak?
Využití odložené platby PlatímPak je zcela zdarma.

 

Co se stane, když nestihnu uhradit objednávku do 30 dnů?
Nic se neděje, částku za objednávku si můžete jednoduše převést na pravidelné měsíční splátky tak, aby to vyhovovalo vám.

 

Je PlatímPak forma spotřebitelské půjčky?
Ano, při volbě převodu objednávky na splátky nebo po uplynutí doby 30 dnů. Podmínky naujdete zde.

 

Jak rychle vidím, že proběhla platba za objednávku?
E-shopu odesíláme platbu bezprostředně po tom, co schválíme vaši žádost o PlatímPak. Zároveň vám pošleme e-mail, že objednávka byla uhrazena.

 

Může dojít k zamítnutí platby přes PlatímPak?
Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně.

 

Nemohu provést haléřovou platbu z mobilního bankovnictví Equa bank, co s tím?
Zkuste poslat haléřovou platbu z internetového bankovnictví Equa bank, nebo k ověření využijte účet u jiné banky.

 

Nemohu uhradit objednávku z mobilního bankovnictví Equa bank, co s tím?
Můžete zaplatit z internetového bankovnictví Equa bank nebo si stačí pohlídat dostatek financí na vašem běžném účtu a my si částku za objednávku v den splatnosti odečteme.

 

Je PlatímPak optimalizovaná pro použití přes mobilní zařízení?
Ano, PlatímPak je „mobile friendly“. Využít službu tak můžete na všech zařízeních s novější verzí Android a iOS.

 

Zrušil jsem objednávku na e-shopu, co mám dělat nyní?
Pokud jsme vám odloženou platbu ještě neschválili a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud jsme za vás nákup již uhradili, tak po zrušení objednávky nám e-shop vrátí peníze, opět se nic neděje. V obou případech se o nic nemusíte starat.

 

Zrušil jsem objednávku a e-shop mi vrátil peníze. Co s nimi mám dělat?
V takovém případě nám peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo také ve Smlouvě.

 

Zrušil jsem část objednávky na e-shopu, co mám dělat nyní?
Tyto případy se snažíme s e-shopem vyřídit bez vaší asistence. Pokud část vaší objednávky vrátíte, tak nám e-shop částku za část zrušené objednávky pošle zpět. Pokud e-shop peníze pošle omylem vám, tak nám peníze pošlete dle platebních údajů ze Smlouvy.

 

Co mám dělat, když mi zboží nedorazilo?
Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím na e-shop, kde jste zboží koupili.

 

Co když budu chtít zboží vrátit?
Zboží vracíte napřímo e-shopu, ve kterém jste nakupovali, spojte se proto přímo s ním.

 

Nákup mi přišel později, než měl. Kolik mám času na zaplacení?
Na zaplacení máte z pravidla 30 dní ode dne schválení odložené platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení vaší objednávky se obracejte přímo na e-shop.

 

Nejsem občanem ČR. Mohu také využít platbu PlatímPak?
Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.

 

Kdy mi bude zboží doručeno?
Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

 

Proč se musím ověřit?
Ověření identity vyžadujeme u uživatelů / zákazníků, kteří nejsou klienty Equa bank a vyžadujeme ho pouze při první žádosti, případně pokud použijete jiný autorizační telefon.

 

Za jak dlouho zpracujete haléřovou platbu? Nezruší mi e-shop zatím objednávku?
Z pravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.

 

Vrátíte mi můj haléř zpět? Co když jsem poslal omylem jinou částku?
Samozřejmě. Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete haléř nebo jakoukoliv libovolnou částku, tak vám po ověření stejnou částku pošleme zpět na účet, ze kterého přišla.

 

Co když jsem splatil odloženou platbu jinou částkou – poslal jsem víc peněz?
Nic se neděje. Přeplatek vám zašleme na účet, ze kterého přišel. V případě, že máte více odložených plateb, tak přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb.

 

Proč mi byla zamítnuta další odložená platba?
Pokud nejste klientem Equa bank, tak jste pravděpodobně narazili na limit používání odložené platby a to buď, že nemáte splacenou předešlou platbu, během kalendářního roku jste již desetkrát použili naši službu nebo jste překročili roční limit 50 000 Kč.

Pokud jste klientem, zkontrolujte v IB nebo Profilu zákazníka, jestli nejste u jedné či více předešlých plateb po splatnosti.

 

Kdy e-shop odesílá moji objednávku?
Zpravidla e-shop odesílá zboží bez zbytečného odkladu co nejdříve po obdržení částky od nás. Pro termín odeslání se prosím obraťte přímo na e-shop.

 

Co dělat, když při vyhodnocování žádosti dojde k výpadku elektřiny/internetu?
Když vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením, tak jsme to stihli a nic se neděje. Pokud vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a vaše objednávka službou PlatímPak nebyla uhrazena.

 

Chtěl jsem se ověřit přes bankovní účet a omylem jsem zavřel prohlížeč. Co mám dělat?
Nemusíte mít obavy, ve vaší e-mailové schránce najdete informace o tom, jak v ověření pokračovat.

 

Chtěl jsem se ověřit na pobočce, ale nemám s sebou občanský průkaz – můžu se i přes to ověřit?
Pro ověření vaší identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve vaší žádostí. Vezměte si prosím občanský průkaz s sebou na pobočku.

 

Chci se ověřit přes bankovní účet, ale v seznamu bank není ta moje. Co teď?
Pokud nemůžete najít v číselníku bank tu vaši, nic se neděje – zatím vaše banka nepodporuje otevřené bankovnictví. Využijte pro to prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.

 

Nepodařilo se ověřit moji totožnost přes bankovní účet – proč?
Pokud vám během ověřování vyskočí chyba „Něco se nepovedlo“ tak to zkuste za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou z ověřovacích metod.

 

V žádosti jsem zvolil jinou pobočku, než na kterou se chci jít teď ověřit. Je to problém?
Problém to určitě není. Využít můžete jakoukoliv pobočku – nezapomeňte s sebou občanský průkaz, bez kterého to nepůjde.

 

Jsem klientem Equa bank a přesto po mě chcete ověření. Proč?
Pravděpodobně jste v žádosti o odloženou platbu využili jiné telefonní číslo, než které máte v bance vedené jako autorizační/kontaktní.

 

E-mail s vyhodnocením žádosti mi nepřišel na e-mail, který jsem vyplnil v e-shopu.
V žádosti jsme vás rozpoznali jako klienta Equa bank, proto vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud však klientem nejste a přesto vám žádný e-mail nepřišel, tak nás prosím kontaktujte na lince 222 010 222.

 

Je k využití PlatímPak mít třeba založený běžný účet u Equa bank?
K využití služby nemusíte mít založený běžný účet.